تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

اخبار لایو و فن ساین؛

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇-
  • هققققققق 😭💛.!
  • دخترا لایو Ot-4 یا همون چهارنفره گذاشتنننن!!!
  • مابقی خبرات رو در ادامه مطلب می‌ذارم:)💞؛

  • Photos ؛

  • FMV (FanMade Video) ؛

این بخش رو جیسو توی اسنودراپ بعنوان نقش یونگرو خونده بود=)

میگه لیسا تو صحنه ی ک*یـ*س اسنودراپ رو دیدی :)؟

دوربین از دستشون افتاد و رزی گفت : بلینکز خوبید؟

 

  • صحبت ها ،

-ترجمه صحبت های بلینک ها با اعضا در فنساین

بلینک: شایعه شده ژانر کامبک بعدی بلک پینک رگاتونه
 
رزی: پشمام من خودمم نمیدونستم... رگاتون خوبه..
 
بلینک: باعث میشی قلبم بلرزه..
 
رزی: 😮😮
 
بلینک: (خجالت میکشیده برای همین خندش گرفته)
 
رزی: من فکر کردم داری جدی میگیی
 
•••
بلینک: میشه راجع به کامبک بلک پینک بگییی
 
جنی: ما نمیتونیم چیزیو راجع به کامبک اسپویل کنیم و زمانش هم نمیتونیم بهتون بگیم، ولی ما واقعا سخت داریم روش کار میکنیم و بزودی قراره ببینیمتون پس لطفا منتظرش باشین.
•••
لیسا: سلاممم
 
بلینک: عه تو موهات بلوندهه!!
 
 
بلینک: عه خب بنظر بلوند میاد..
 
لیسا: یه کوچولو..
 
•••
بلینک: من میخوام یه شعر نامنظم با کلمه "سال جدید" بسازم
 
جیسو: اوه این شوخی بردار نیست. اوکی "جدید"
 
بلینک: از اونجایی که الان تو سال جدیدیم...
 
جیسو: یهویی چه باحال بنظر اومد😂
 
بلینک: از اونجایی که الان تو سال جدیدیم میشه باهام ازدواج کنی؟
 
جیسو: انجامش بده! این خوبه!
 
بلینک: ما باید منتظر سولوی جیسو باشیم امسال؟
 
جیسو: البته!~
 
بلینک: رپر جیسو چی؟ㅠㅠ رپر جیسو هم میتونیم ببینیم؟
 
جیسو: اوه رپ رو توی کنسرت بهتون ارائه میدم ㅋㅋ
•••
بلینک: یه شعر نامنظم با " موز " بسازیم؟
 
رزی: اوکی "ba"
 
بلینک: همین الان
 
رزی: "na"
 
بلینک: کسی که قراره ساید کیوتشو نشونم بده؟
 
رزی: "na ( به معنای من) ؟ na!
 
بلینک: چندروز پیش روز جهانی احترام به سنجاب ها بوده و بلینک ها این روز رو برای چهیونگم در نظر گرفتن ㅋㅋ
 
رزی: عهه فکر کنم دیدمش...(میخنده) بهم احترام بذارین ㅠㅠ
 
     
منبع فقط بخش صحبت ها ، روبیکا :.@BpCouplePCF
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد