تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

لیریکیست هایBP

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇!!

به سری جدید از روزنامه BP خوش اومدین!!

درود چشمکز،،

چطورین زنده موندین بعد امتحانات نهایی T^T?

من که هلاک شدم اما الان اینقدر خوشحالم که آزاد شدم.

این عکس رو دیدین و نمی‌دونین اون خانم وسطی کیه؟ عجب؟

شما خالق گدرتی ترین آهنگ های بلک پینک رو نمی‌شناسین!!

بیاین عمق مطلب و با BEKUH BOOM آشنا بشین.

 

 

بِکوح بوم، با نام واقعیِ "ربکا رز جانسون" ترانه سرا، پرودیوسر، رپر، خواننده ست!!

اسم هنری اون: "Bekuh BOOM" نوشته میشه.

آمریکایی‌ـه و توی کالیفرنیا بدنیا اومده.

متولد June 21, 1994 یا همون ۶ تیر ۷۳ هست و این یعنی ۲۹ سال و ۱۱ ماه داره و یه چند روز دیگه 30 سالگی‌ـشه!!

اون از سال 2013 فعالیتش رو آغاز کرده یعنی 11 سال پیش.

در تهیه ی بعضی آهنگ های تیانگ (وایجی - آهنگ خفن همکاری shoong! اون با لیسا رو که میدونین؟) و K/DA (عاشقشونم😭) و جئون سومی ، وینر، لکسی لو، آیکون و جنیفر لوپز حضور داشته!!

.

.

قضیه ی جالبی که من در مورد بکو بوم بهش قبلا توی روزنامه قبلی (یجور میگم روزنامه انگار هر روز میذاشتم) گفته بودم:

-KILL THIS LOVE-

در مورد این آهنگ، میدونین که در مورد نابودی عشق حرف میزنه.

و بکوح توی یه پست اینستاگرام گفته:

« این دو سال برام خیلی سخت گذشت، باردار شدم، از قراردادی های کاری و هنریم بخاطر مامان شدن دست کشیدم، از هنر کناره گرفتم تا همسر و مامان خیلی خوبی باشم، به شکلی تحقیر آمیز مورد خیانت قرار گرفتم. و بعدش کاملا احساس شکستگی رو تجربه کردم، به قدری که بعدش احساس بی ارزش بودن داشتم و دچار حملات اضطراب شدم (پنیک). و شدم یه مامان مجرد. که هر روز و شبم دغدغه ام آینده خودم و دخترم Dollie بود. رسما توی اعماق غرق بودم و از تدی (Teddy park - سانگ رایتر محبوب بین بلینک ها💋) ممنونم که من رو توی سالن YG دید که نشسته بودم و منو به اتاقت دعوت کردی و خواستی آهنگ بسازیم و برام ارزش قائل شدی و بهم فرصتی رو دادی که خیلیا حتی از دادن همچین فرصتی به من خودداری میکردن. از همتون ممنونم که آرزوهای من رو به واقعیت تبدیل کردین و در حالی که بسیاری از مردم میگفتن غیر ممکنه، ولی من انجامش دادم!! »

و اون و تدی آهنگ مورد علاقم Kill this love رو نوشتن!! T^^^^T

منم از تدی متشکرم که بکوح رو برگردوندی و این شاهکار رو تحویلمون دادن :>

آهنگ هایی که زیر نوشته شده توی تهیه و تنظیم‌ـشون نقش داشته:

- آهنگ های بلک پینک

MONEY (LISA)

ICE CREAM (FEAT SELENA GOMEZ)

​​​​뚜두뚜두 (DDU-DU DDU-DU)

TYPA GIRL

KILL THIS LOVE

CRAZY OVER YOU

YOU AND ME - COACHELLA VER (JENNIE)

BOOMBAYAH

WHISTLE

PRETTY SAVAGE

You never know

READY FOR LOVE

DON'T KNOW WHAT TO DO

(و ممکنه بعضی اهنگ ها از قلم افتاده باشه!)

.

.

- دیگر آرتیست ها (همشون رو ننوشتم خیلی زیاده و از حد و توان من خارجه) :

FAST FORWARD (SOMI)

BIRTHDAY (SOMI)

ICE CREAM - DEMO VER (ARIANA GRANDE)

The way to (Treasure)

Get it (The Boyz)

Shoong! (TAEYANG)

EYES NOSE LIPS (TAEYANG)

(Church (Jennifer Lopez

(Shanti (Lexie Liu

Blues (LeeHi)

(AleXa) WONDERLAND

MORE (K/DA) (پیشنهادی)

THE BADDEST (K/DA) (پیشنهادی)

VILLAIN (K/DA)

(WINNER) Island

 

(iKon) BEST FRIEND

Goodbye Road (iKon)

(Catch Me (Cosmic Girls

.

.

لینک وب بکوح:

«لینک»

.

.

انصافاً عاشق بکوح شدم😭 خیلی قوی بوده و این واقعاً عالیه و شدیداً بابت ادامه دادنش خوشحالم خیلی خیلی خوشحالم وگرنه همچین شاهکارهایی رو نداشتیم :">

همینه دیگه از اینجا هم میشه فهمید که با هر اتفاقی متزلزل نشیم و ادامه بدیم T^^^^^T

دخترش و خودش خیلی خوشگلن عررر :(

امیدوارم مستر پیس های دیگه ای از بکوح بشنویم :">