تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

#درباره‌ی‌فیکشن‌ها | #میراکلس

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇-

کراش زدم رو این گیف ⁦(つ≧▽≦)つ⁩

های میراکولرز!✨

بخش فیکشن ها بخش جدید توی وبلاگه.

من خودم تا الان فیکشن نوشتم ولی چون خودم فکر میکنم خوب نیست دلم نمیخواد انتشار بدم! واقعاً قلم خوبی ندارم.

بگذریم. توی این پست میخوام یه چند نکته بگم.

۱) چون قلم خوبی ندارم، قراره از جاهای دیگه، فیک های میراکلسی با زبان های دیگه ای که خودم بلدم بردارم و خودم ترجمه کنم. بعد بذارمش توی وب. توجه کنید که سعی میکنم لحن اون نویسنده (ادبی،عامیانه) بودنش رو حفظ کنم.

۲) من خودم مخالف سانــ*ـسور کردنِ یه اثر هنری هستم. یعنی شخص واسه اون تیکه زحمت کشیده و نباید حذف بشه! پس جاهای نامناسب برای افراد کوچکتر رو از خود داستان جدا میکنم، رمز میذارم، و همچنین بهتون یادآوری میکنم که ممکنه خوندن اون بخش یکم واستون مضر باشه. البته شاید خودم نتونستم درست ترجمه کنم! چون واقعاً ترجمه ی یه تیکه ی اســ*ـمات خیلی خیلی خیلی خیلی سخته! پس تلاش میکنم که زیاد سراغ داستان های با صحنه نرم.

۳) قبل از آپلود هر فیک، یه پست معرفی میذارم، که ژانر،خلاصه،موضوع،کاپل اصلی رو می‌نویسم. پس قبل از شروع خوندن هر کار، بنظرم اون معرفی رو بخونید و ببینید که آیا موضوعش براتون جالبه؟ یا آیا صحنه هایی داره؟

۴) چون نویسنده واسه ی این فیک ها زحمت میکشه پس منم باید حتماً بعد از اتمام هر فیک آیدی نویسنده رو بذارم. نه؟ وگرنه این میشه سرقت ادبی. اما اما اما اما من اگه بخوام که از کارهای اون نویسنده بیشتر بذارم تا زمانی که تمام کارهای مد نظرم رو آپلود نکردم نمیخوام آیدی رو بذارم که شما برید جلو جلو بخونید :>

۵) و اما آخرین نکته، خواهران، برادران، ستون های محترم، شاید خودتون هم بدونید ترجمه کردن یه متن هم بدون استفاده از ترنسلیت اینا واقعاً سخته. و منم قرار نیست از چیزی کمک بگیرم. نهایت نهایت یک کلمه. و بعدشم میدونید که جای فعل و فاعل توی هر زبونی فرق داره پس برای هر جمله ی متن باید کلی وقت بذارم که درست و قشنگ در بیاد. پس به هیچ وجه به فکر کپی کردن نباشید! (البته می‌دونم قرار نیست کارهام خوب باشه 💀) در صورتی که منبع بزنید و بگید که ترجمه توسط وبلاگ میرلکولینکس بوده. و علاوه به خودمم خبر بدید که قراره شما هم از این ترجمه استفاده کنید ممنونم D:💗

از روز های بعد، قراره شروع کنم.🌸

 

 

 

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد