تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

عکس گرانچ بلک پینک ^-^💗

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇-
عکس گرانچ بلک پینک /^-^\💗

​​​​​​های الی هستم🍒⛓️🦋؛

 

یکی از دوستام تو بلاگفا یه درخواست داده بود که عکس گرانچ از بلک پینک بذرم^-^💗

 

بفرمایید ادامه 🗑️🌸🤝🏻.!

 

  • راستشو بخوای نه توی اینترنت نه تو پینترست پیدا کردم :|💔
  • مجبور شدم خودم درست کنم:|💔
  • حالا چون انواع گرانچ وجود داره نفهمیدم کدوم رو درست کنم:|💗
  • بخاطر همین دو نوع درست کردم نوع اول عالی شد ، اما نوع دوم خیلی‌ بد شد😂💔🔗؛
  • حالا هرکدوم پسند کردی💗☁️؛

 

از هر یک از اعضا تکی ؛

دسته دوم ☁️؛

  • اینا رو خودم ادیت زدم و وحشتناک شدن•-•💔!!!

+ فقط این یکی و پایینی ش خوشگل شد😔👌🏻💔؛

 

خب امیدوارم خوشت اومده باشه:)💗

درخواست دیگه ای داشتی حتما بگو سعیم رو میکنم کمک کنم^-^💗

 

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد