تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

فصل 6

فصل 6

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇!!

درود همگی میراکولر ها!!

احساس میکنم جرمی میخواد قاتلم شه، خب لامصب همون قبلی مشکلش چی بود ها؟

اینا دیگه چی‌ـن شبیه جن شدن T^^^^^T

جرمی تمام آرزوهای کودکی بنده را چال کرد :(

چرا شبیه ننه بزرگا شده این چیه یا حسین T^^^T

وای نه ادرین چرایتینسمسم 

ترو جدت داری شوخی میکنی دیگه؟ این چیه شبیه موز پلاسیده شده وای نه Jajaksoso

جرمی؟؟ :))))) داداش خداوکیلی؟؟

نمیگی این بچه هایی که با این کارتون بزرگ شدن الان همشون ۱۶-۱۷-۱۸ سالشونه و این واسشون یه پنیک اتک درست میکنه شب میگرخن میش//اشن به تختشون ؟؟

نه حاجی ایشالا مال فصل ۶ نیست و مال یه movie و فیلم دیگه باشه که تحمل کردن این کاراکتر های تخ//می واسه چند ساعت راحت تره 

نه خدایی من الان بچه بودم همیشه آرزو داشتم که میراکلس مثل آدم تموم شه منم با خیال راحت به دیار باقی بشتافم منظورت چیه از یه نا کجا آباد یه الاغ بیاد همه چیو به گ//وه بکشه ://///

نه خدایی این دو تا رو مقایسه کنین.

و این یکی رو.

خب کدومشون بچه گونه تره :))) ؟؟

داداش قطعا همون اولی بچگونست این چیه چشماش چشم شتره لامصب این چیه لایممیکیک 

قدیمی خیلی بهتر بود

من دیگه نمیتونم میراکلس نگاه کنم حاجی اینا اگه بخوان بیان اینجوری کنم منم اعتراض میکنم وات دو یو مین؟؟ کاری هم ندارم چی به چیه 

لعنتی یه جوری شروع کردی همینجوری هم تموم کنمممیمسمیمیم 

نفهم ترین آدم قرن: جورومی زوگ🦖

به قران گریه ام اومد وای