تصویر هدر بخش پست‌ها

Miraculinks | میراکولینک‌ها

بازگشت به وبلاگ!♥️

جملات طلایی میراکلس!☀️

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇-

سلام میراکولرها،💌 
۱۹ دیالوگ زیبای کاراکترهای میراکلس. 
همشون رو خودم ترجمه کردم و واسش وقت گذاشتم، لطفاً در صورت استفاده از این پست در پیج ها یا وبلاگ هاتون ۱)به من اطلاع بدید. ۲)به خواننده هاتون بگید که این نوشته رو از این وبلاگ گرفتید✨. 
ممنون. 
استفاده شخصی توی بیوگرافی هاتون آزاده♥️؛

 #1 : اگه چیزی مهمه، گفتنش هم مهمه. 
- کتنوار

#2 : هیچ قیمتی واسم زیاد نیست، چیزی برای از دست دادن ندارم. 
- فلیکس

#3 : هر چیزی که میدرخشه طلا نیست. 
- گابریل یا فلیکس

#4 : حقیقت باید در میان گذاشته بشه، نه اینکه به زور گفته بشه. 
- لوکا

#5 : به اون جوری نگاه میکنی که دوست داشتم بهم نگاه کنی. 
- کاگامی

#6 : تنها دلیلی که نمیتونی روی پای خودت بایستی اینه که خجالت میکشی، ولی من اصلا خجالت نمیکشم. 
- کاگامی

#7 : بعضی وقت ها خوبی هایی که از مردم می بینیم، فقط بازتاب خوبی خودمونه. 
- مرینت

#8 : همیشه راه خروج و رهایی وجود داره. 
- آمیلی

#9 : از اینکه مردم تصمیم میگیرن که چی واسم خوبه و چی واسم بده، خسته شدم! 
- مرینت

#10 : من به مردم چیزی که میخوان بشنون رو میگم، چون مردم وقتی چیزی که میخوان رو بشنون نمیتونن مقاومت کنن. 
- لایلا

#11 : تجربه ی از دست دادن بخشی از زندگیه، اما چیزای خوب هم میان. 
- مرینت

#12 : زندگی انتظار برای تموم شدن طوفان نیست، بلکه یاد گرفتنِ رقص در طوفانه. 
- آلیا

#13 : بازی کردن بهترین روش برای اینه که کاری که توی زندگی واقعی هیچ وقت نمیتونی انجام بدی رو انجام بدی. 
- لیدی باگ

#14 : اگه زندگی همیشه هدیه هایی که میخوایم رو بهمون نده هم، هدیه ی واقعی خود زندگیه. 
- مستر فو

#15 : مثل آدمایی که نمیتونن به آینه نگاه کنن، کوری! 
- کاگامی

#16 : توی عشق هیچ وقت شانس دوم نداری. 
- کاگامی

#17 : وقتی پنیر رو توی جعبه بذاری نمیتونی جلوی بوی گندش رو بگیری. 
- پلگ

#18 : اول از خوردن پنیر دست میکشی ولی بعد از غرور، آزادی و عدالت دست میکشی. 
- پلگ

#19 : نفرت رو ففط عشق میتونه شکست بده. 
- رز

 

 

 

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد